blogg

Tillbaka till blogg.se, till min gamla blogg. Har bloggat på forme.se ett tag nu, tycker hemsidan är lätt med design och så men appen är helt värdelös så därför byter jag tillbaka igen. Låter mina inlägg som är flera år gamla ligga kvar här för tycker det är så kul att läsa nu i efterhand. Kollat igenom lite nu och shit vad man har förändrats, på alla sätt och vis! Känner mig verkligen vuxen nu när jag läser om hur jag höll på för två/tre år sedan haha. 
 
Idag har varit en mysig dag, vaknade upp utvilad jämte min nisse. Sen skulle han iväg, så då kom bästis förbi och vi gick ut en lång runda på galgberget. Så jäkla skönt trots att det riktigt sved på benen av kyla.
Nu ska jag fortsätta att vara vuxen och gå ner till tvättstugan och slänga in en tvätt, sen ska jag väl städa lite här i lägenheten som vanligt. Får försöka få ordning på en ny design här också men det får vänta lite! 
 
 
| |
Upp