torsdag

Kom precis hem efter en PW och ett pass på gymmet, så jäkla skönt! Har pausat mitt gymmande lite under hösten av olika anledningar och gick igår tillbaka och satte på det igen. Har hela dagen på jobbet bara längtat efter att gå och träna. Haha låter inte som Ida Boman eller hur? ;) Men riktigt gott var det! 
 
Ska börja läsa naturkunskap 2 nu och frammåt i 10 veckor, ser faktiskt fram emot det. Det känns tryggt på något sätt att hålla en skolbok i handen igen, så det kanske blir plugg till hösten förhoppningsvis. Kan dock inte bestämma mig för om jag vill stanna kvar i Halmstad eller välja en annan stad att plugga i.. Känns rätt så bra att stanna i Halmstad i och med att jag nu har lägenhet osv här men vi får se!
 
Nu ska jag ta en lång dusch sedan äta något, sen ska jag bara ta det lugnt hela kvällen och njuta av att vara ledig imorgon. Blir nog en sväng till kompisarna med för att träffa Linda och Dufva som varit i USA nu en månad, sen kommer Nisse hit och sover i vanlig ordning. Puss och kram! 
 
 
| |
Upp