red red wine

Gud vilken rolig helg jag har haft. Igår var jag på min mosters 40-årsfest, en trevlig kväll med massor med god mat och dricka. Smakade en jättegod mojito på burk, är inte mycket för söta drycker som cider osv, men denna mojiton var riktigt god trots att den var på burk haha måste leta upp den själv, annars är det rödvin som gäller mums. Senare mot kvällen blev jag hämtad av Elvis, Linda och Dufva och fan vilken rolig utekväll vi hade, allt möjligt hände som man kommer skratta åt länge haha. Det var rätt mycket folk ute och det var kul att träffa massa folk man inte sett på länge! 
Mår faktiskt ovanligt bra idag, är dock ganska trött för sov bara 5 timmar inatt. Blev upphämtad innan av Alex, Linda och Nina så stack vi och tog en fika i stan, det var välbehövligt så man fick lite energi. Men nu ligger jag i sängen och har precis beställt massa julklappar på nätet, vill bara få det gjort och det är så smidigt att bara få allt hemskickat! Strax ska jag köra hem till mamsen och äta lite kvällsmat, sen måste jag hem och sova i tid så jag kan vara utvilad till jobbet imorgon, har en hård vecka framför mig! 
haha världens bästa Linda, slår vem som helst för din skull babe 
 
| |
Upp