Tjejen som inte kan bestämma sig

Godkväll damer och herrar! Det är lördag och livet leker, sitter på fest och har askul med mina vänner just nu.. Fast ne... hade lite fööör kul igår så denna dagen har mest gått till att orka andas typ haha! Brukar alltid skryta om att jag aldrig blir bakis men det kan jag tyvärr inte göra idag, fan jag har blivit gammal :(
Jag har typ fått åldersnoja på riktigt, jag har liksom väntat på detta året i typ hela mitt liv, året jag fyller 18, året jag kan göra vad fan jag vill, körkort, krogen allt sånt som man hela tonåren längtat efter det är snart här. Visst är jag glad för det men åh innan man vet ordet av så sitter man och helt plötsligt ska bli pensionär! Varför går tiden så himla snabbt? I fredags hade vi även en studievägledare som berättade lite inför trean och högskolan för klassen, det är då det går upp ett ljus i skallen, att det är nu, exakt nu jag väljer val som kommer stå för hela min framtid. Visst är det coolt? Men får ändå panik.. Rätt säker på vad jag vill göra i framtiden men ändå..
 
Jaja ska sluta deppa nu och gå tillbaka till det jag från början tänkte skriva i inlägget, jo att jag ännu en gång är tillbaka på blogg.se haha.. Det får bli så, tycker om blogg.se mest det är bara det att appen typ aldrig funkar? Vet inte om det bara är för mig eller för alla men jag tycker i alla fall att det är riktigt irriterande, inte alltid man har en dator nära sig när man vill skriva ett inlägg liksom..
 
Innan jag däckar här i min gosiga säng så tänkte jag kolla på en film. Tycker egentligen inte om att kolla film, blir rastlös jättelätt haha men känner jag mig själv i detta fallet kommer ögonen vara så gott som fastklistrade på skärmen till denna filmen, Magic Mike med ingen mindre än Channing Tatum.. eye candy
 
 
| |
Upp