first day

Som jag skrivit tidigare så var jag på arbetsintervju i torsdags. Jag har alltiså slutat på max och i torsdags var jag på intervju på busfabriken! Fick jobb direkt så idag har jag varit på min första dag på min nya arbetsplats, var spännande, mycket att lära sig men jag hoppas att detta blir roligare!
Ikväll är jag ensam hemma, ska faktiskt vara skönt. Ska ta en lugn helg nu, kanske plugga lite, kolla film och bara chilla i min ensamhet hahhahha, det kan faktiskt vara skönt ibland!
 
Dagen började tidigt, upp kl 8 för att sticka till skolan för att vara ambassadör på öppet hus, sen bussen direkt till jobbet. Så är riktigt trött nu även fast klockan bara är halv fyra haha. Men fan va skönt de ska bli att bara ligga i soffan resten av dagen, tummen upp för det! Hörs senare, kramisar <3
Har blivit kaffekärring nu med..
| |
Upp