pancakes

Finns det ens något engelskt ord på plättar? Måste ju vara pancakes man säger.. haha dagens fundering!
Kom precis hem från skolan och har nyss ätit kesoplättar, ett recept jag fick tips om av min moster :) Var jättelätt att göra och förväntade mig att det skulle vara skitgott, dock var det inte över mina förväntningar, smakade typ omelett. Fast helt okej, åt med lite bär till så det slank ner ändå!
 
Började dagen med att träna med Selmis, det gick förvånansvärt bra faktiskt. Trodde jag skulle dö av trötthet men helt ärligt så var det riktigt skönt, så man kanske ska ta tillvara på sovmorgorna på detta sätt i framtiden!
 
Nu ska jag strax packa lite sen ska jag till maxi för att handla med Cassie sen ska vi hem till henne och chilla, laga mat osv.. Vi hörs sen puss puss!
 


Bilder we<3it
 
| |
Upp